UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


czwartek, 19 grudnia 2013

DIY bombki i choinka

Kiedy w pracy jest mniej klientów od dwóch tygodni w przerwach robiłam bombki i choinki na święta, duża część jest w pracy a niektóre ozdoby wzięłam do domu oto kilka z nich:
 A Wy robicie jakieś ozdoby własnoręcznie??

Choinka i bombki są ze styropianu, kilka skrawków materiału trochę sznurka, perełki i gotowe :)


9 komentarzy:

  1. bardzo ładne wykonanie i pomysłowe, jednak dla mnie święta kojarzą się z czerwonym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwone bombki mam na choince a jako dodatek na komode chciałam właśnie w innym kolorze :)

      Usuń
    2. rzeczywiście ten kolor bardzo oryginalny jak ja święta.
      ale i tak zazdroszczę umiejętności

      Usuń
  2. ale to piekne idealnie pasowaloby do naszego salonu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszelkiego rodzaju DIY :)
    czuję że miała bym z Tobą o czym rozmawiać ")

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!