UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


niedziela, 27 października 2013

Prezent dla dwulatki cz.1

Drugie urodziny zbliżają się nieubłaganie.
Jako, że lubię mieć prezenty wcześniej więc dla Mai zakupy pt. PREZENTY :) odbyłam już prawie 1,5 miesiąca temu.
Wszystkie już dostała tydzień temu ponieważ nie chciałam żeby w dniu urodzin oszalała z nadmiaru wrażeń i prezentów właśnie :)
 
Oto jeden z nich: (a są jeszcze dwa :) ale o tym następnym razem)

Radość była ogromna istne szaleństwo :)
 
Jak widać domek jest kartonowy można po nim pisać, rysować, malować :) Są okna przez które Maja słodko wykukuje.
 
cdn


21 komentarzy:

  1. Fajny domek :)
    A u nas prezenty są podarowywane w dniu urodzin, moim zdaniem o to przecież chodzi aby ten dzień się kojarzył fantastycznie, z tortem, dmuchaniem świeczek i prezentami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też prezenty są dniu urodzin ale będzie ich masa od rodziny więc chciałam jej dawkować tą radość :)

      Usuń
    2. A to u nas za dużej masy prezentów nie było ;) Nie miałam pomysłu co oprócz kuchni, klocków i kilku duperelków Młodej podarować na dwa latka, więc części rodziny powiedzieliśmy gdy pytali co kupić że w sumie to nie wiemy bo nie potrzebuje póki co nowych zabawek, więc dali koperty i zawartości poszły od razu do skarbonki Martynki ;)

      Usuń
    3. kto pytał to też mówiłam żeby dał kopertę bo człowiek już nie wie co ma wymyślać a i tak po paru dniach większość zabawek jest odstawiona :/

      Usuń
  2. cudowny domek , a na ile wytrzymały? była już próba sił, czy jeszcze nie? no i jaka cena takiego cudeńka?:) my wprawdzie mamy taki domowy namiot ale moje chłopaki są nim mało zainteresowane , może więc taki domek byłby jakąś alternatywą:)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już trochę przeszedł :) i jest w całości, tektura nie jest jakaś cienka tylko trochę grubsza, cena w romocji koło 40zł

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent. A skąd ten domek?

    OdpowiedzUsuń

  4. Widać,że Maja zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Maluch też lubi zabawę w takim domku. I masę frajdy miał przy malowaniu go farbami w sztyfcie. Są najlepsze do tego, o kredkami trochę ciężko szło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda frajda jest i można jeszcze po nim rysować :) u nas kredkami ładnie wychodzi ale farby pewnie były by efektowniejsze

      Usuń
  6. Helenka dostała taki sam na pierwsze urodziny. Niestety po 2 miesiącach musieliśmy go już wyrzucić, bo częsta eksploatacja mu nie służyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo tektura-papier to nie to samo co np. plastik :) ale cena też nie jest wysoka więc dobre i 2 miesiące użytkowania

      Usuń
  7. Bardzo fajny domek. Sama myślałam o czymś takim. Niestety warunki mieszkaniowe nam za bardzo nie pozwalają.
    Do Majki 2 urodzin jeszcze tylko dwa tygodnie a ja wciąż się zastanawiam nad prezentem. Może u Was coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz metraż też nie powala i już powoli wyzywam że nie ma miejsca od kiedy mamy ten domek heh :)

      Usuń
  8. Wygląda świetnie ale ja bym się bała, że zaraz się zniszczy...:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zniszczy się na pewno ale myślę że wcale nie tak zaraz :)

      Usuń
  9. taki domek, to kupa radości, ja uwielbiałam takie zabawy:) teraz buduję B. z koców pod stołem:))

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny prezent, dzieci lubia takie domki, kryjówki. oby słuzytł jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!