UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


poniedziałek, 18 marca 2013

MAMA i..

Troche się uzbierało moich myśli w głowie.
Maja ma etap MAMY wszytsko MAMA i MAMA w nocy tylko ja mogę ją wziąźć na ręce, do mnie przychodzi i się tuli, jak wychodze z domu jest płacz i woła MAMA, nawet jak P. z nią wjdzie i Majka nawet mi pomacha to jak tylko wyjdą z klatki co jest?MAMA i marudzi ale po chwili jej przechodzi :) a jak wracają i mnie zobaczy to jest szaleńswto jakby mnie nie widziała rok hehe :) Kiedy ogląda książeczki to też ciągle słyszę MAMA i patrzy na mnie i chce żebym jej opowiadała co jest na obrazkach(broń boże nie czytała)ona sama wie ale też chce to usłyszeć ode mnie kilka a może większość książek zna na pamięć i wie którą wyciągnąć żeby był np. Murzynek Bambo :) Cwaniara
Majka na noc odłożona do łóżeczka wyciąga do mnie rączki i koniecznie muszę ją przytulić czyli kłade ją sobie na brzuch i tak leżymy :) maleństwo małe :) 5min i odkładam ją śpiącą do łóżeczka...a na drzemke w dzień nie potrzubuje się przytulić?!hmm
Nauczyła się mówić NIE NIE i jak chce dać jej np. coś do picia albo ją wołam żeby zmienić pieluche to słysze NIE NIE i kręci główką. 
Ostatnio był szał na Kubusia Puchatka teraz powoli przechodzi, tylko słyszałam KU i KU wkóło chodziła i przeglądała książke KP, kupiłam jej nawet małego KP i tak go tuliła, że szok :)
Ma jedne krótkie spodenki jeansowe z głową KP na kieszonce to był dopiero płacz jak jej chciałam je ubrać i ona nie mogła ich trzymać, tulić i gadać do nich.
Teraz oprócz słowa MAMA wkółko też jest DZIDZIA/DZIJA/DZI w gazetach, w telewizji, na ulicy wszędzie!
Nerwy jakby mniejsze, już się tak szybko nie irytuje ale nadal jak coś rzuci na podłogę to ciężko jej to podnieść ehh
Się wygadałam, będzie co wspominać za jakiś czas.
 


6 komentarzy:

  1. Szał na mama w końcu minie, ale pojawi się nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też tylko mama i mama. Mama nie może nawet wyjść do łazienki, bo córka już stoi pod drzwiami i woła mama. Mama nadzieję, że ten etap szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli mama teraz w centrum zainteresowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieci mają takie etapy, Emilka ma teraz trzeci tak. trwa już dość długo.
    nie ma się co dziwić, spędzam z nią przecież 24 h, to kto inny jak nie MAMA ma być.
    u nas tez króluje Kubuś, był czas na peppę, teraz preferencje się zmieniły, Emila uwielbia tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też tylko mama. Czasem to rozkoszne ale czasem zwyczajnie jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamowanie jest i u nas na topie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!