UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


czwartek, 21 marca 2013

Przybywaj!

WIOSNO!
Pogoda nie wiosenna jak na pierwszy dzień wiosny :(
Plucha, pochmurno, pada śnieg z deszczem do kitu..
Nawet dziecko mi zasnęło po drodze jak wracałyśmy do domu taka bidulka była zmęczona, wojowała u Babci K. w pracy :)
Dzisiaj od rana dzwonienie, latanie, załatwianie, urzędy ehh nawet nie zdążyłam kupić świeżych kwiatów co by w domu chociaż było wiosennie. Ostatnio jestem zabiegana, załatwiam ważną sprawę jak się uda to się pochwale :) a teraz cicho szzaaa

Tak Majeczka dzisiaj przed wyjściem szalała z krzesełkiem:
 

Cały dzień mogłaby pchać przed sobą krzesło, siadać, podnosić i tak w kółko.
Wczoraj była u mnie koleżanka, na którą Maja reaguje nieziemskim śmiechem, co one wyrabiały nawet jak już ciocia M. nic nie mówiła, nie rozśmieszała Majki to ona sama ją zaczepiała i pokładała się ze śmiechu :)

4 komentarze:

  1. Jakbym widziała moją Majkę. Też uwielbia zabawy z krzesełkami. Pchanie, siadanie, wstawanie i tak w kółko.
    U nas od rana sypie śnieg. Aż szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie maloty tak mają.
    Moja spada z krzesła systematycznie po czym gramoli się by znów spaść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona śliczna, prawdziwa Pani wiosna;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!