UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


środa, 15 maja 2013

Dzień Dziecka przed czasem :)

Tak wiem, że Dzień Dziecka jest za 2 tygodnie ale kiedy kurier wręczył mi paczkę z prezentem dla Mai, który zamówiłam wcześniej to nie mogłam się powstrzymać żeby córci nie dać paczuszki :)
I tak oto Maja stała się posiadaczką zastawu Brio Disney, dużo zdjęć bo nie mogłam się zdecydować jakie wybrać :)

 

 
 
 
Zestaw jest naprawdę super i polecam, można z czasem dokupić tory Brio i ze sobą łączyć. Majula zachwycona w zestawie były dwie figurki Kubusia Puchatka i tygryska nie rozstaje się z nim na krok :) 

10 komentarzy:

  1. ale extra ;D sama bym sie tym pobawila hhe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna niespodzianka dla córci :)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym się nie powstrzymała i prezent dała! :) Super pociąg, nie słyszałam o tej zabawce. Widać, że Córcia zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego my się powstrzymujemy przed wcześniejszym zamówieniem! Dużo radochy widzimy! ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Szkoda, że moja by się nie bawiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolejka, też chcę taką dla Maksia :P

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!