UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


niedziela, 26 maja 2013

Telefonicznie oraz Dzień Mamy :)

Tu mi chodziła biedroneczka :)

"Nani"(lala) na spacerze

Kotek się wygrzewa

Chwila przerwy na "pi"

Na boso po ogrodzie/nocnik w pogotowiu

Majunia liczy mrówki :)

Nowy kapelusz

Nowa pozycja do snu

W drodze na promenade

Z tatą buju

Na wczorajszych zakupach

Dzisiejszy lód z czekoladą na Dzień Mamy i brudny pyszczek Mai :*
 
 
 
Ps. Dzisiaj Dzień Mamy :)
Moja córcia wręczyła mi kwiatka, tatuś złożył życzenia potem lody i czekolada a zaraz po drzemce Mai obiad. Oczywiście również wizyta u mojej Mamy i teściowej.
 
Wczorajsze zakupy powiedzmy, że udane Kurce przybyło 3 pary butów, kilka ciuszków i rodzicom również :)
Dzisiejszy dzień bez deszczu, wietrzy i zimny brrr
 
Wszystkiego dobrego dla wszystkich MAMUSIEK!!!:*


15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego również :)
    Boskie kiteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny umorusany czekoladą pyszczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ile tych mrówek naliczyła.
    U nas ulubiona jest liczba 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka, kucyki ma boskie! :)
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie! Młoda śpi z głową pod kołdrą? hehe bomba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka ta Wasza Majeczka! czytałam post o smoczkach - naszą 5 miesięczną Maję próbujemy nauczyć ciumkać by ją trochę wyciszyć przed snem. Mam już chyba z 10 smoczków:) nie za bardzo jej to pasuje! Ale widzę, że w drugą stronę też sprawa nie jest prosta ;) będę zaglądać i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak smoczek wycisza Maję i to jest fajne ale ciężko teraz ją oduczyć bo ona kocha swojego didi :)

      Usuń
  8. jej jak ona spi hahah ale jakie ma sliczne stroje! boska
    pozdrawiam i zapraszam i do nas :*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!