UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


środa, 31 lipca 2013

21 miesięcy

 
Tak wygląda nasza prawie dwulatka :) Nasza kochana Kurka!
Ważyło nieco ponad 13kg, mierzy89cm, długość stopy ok. 14,3cm
Bunt dwulatka jakby złagodniał, gada jak najęta, jest mądra co słyszę na każdym kroku od obcych ludzi których zaczepia :)
Zaniepokoił nas chód Mai więc byłam u lekarza i na pierwszy rzut oka p.pediatra stwierdziła koślawość kolan ale nie jest to jeszcze na konsultacje do ortopedy mam obserwować i jakby się pogorszyło przed bilansem to się zgłosić.
Lubi układać puzzle i ustawiać wieże nawet z 12 klocków, rysowaniem też się ładnie zajmie, ostatnio nawet auto polubiła więc jeździ po ścianach, naklejanki uwielbia! Jak się skończą naklejki to odkleja i przekleja stare :) Furore robi książeczka z Elmo przychodzi i mówi "mama cicia" (mama czytaj) każdą strone zna na pamięć :) Polubiła huśtawkę i zejść z niej nie chce :)
Ostatnie dwa dni miała lekki katarek i w nocy mnie wołała bo trochę się męczyła ale dzisiaj jest ok.
Lecę się szykować do pracy, buziaki


16 komentarzy:

  1. Ależ Ty zaganiania! Maja rośnie wam pięknie ! Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niech rośnie ta Wasza Kurka:) Twoja prawie dwulatka waży 13kg a mój prawie dziewięciomiesięczniak 10kg hihih ale on jest długi jak na swój "wiek", no i to chłopak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia prosta przed urodzinkami ;) Naprawdę mądra dziewczynka! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczną i mądrą córkę.
    moja Emilka też uwielbia układać wieże.
    podobnych rozmiarów mamy córki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego na kolejne miesiące, no i szukuj Matka już drugie urodzinki! :)
    ja właśnie jestem po roczku, uf!
    miesiąc przygotowań, ale wyszło pięknie :)

    pozdrawiam :)
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, dwa latka?
    No to będzie zapewne tort, dmuchanie świeczek.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mądrala , śliczna dwulatka
    dobrze że bunt złagodnial :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!