UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


niedziela, 13 października 2013

1,2,3 nauka cyferek

Chwaliłam ostatnio jak pięknie Maja pochłonęła alfabet bez problemu rozpoznaje kilka literek(B,C,S,M,R) najbardziej lubi B i wymienia kilka wyrazów na B jest bocian, Boris(dziadek) i babuśka :) więc poszłam za ciosem i trafiłam w rossmanie na cyferki Trefl jako, że posiadamy puzzle tej firmy skusiłam się na puzzle cyferkowe :) Wydają się być świetne.
Maja się zainteresowała więc uczymy się i trenujemy. Tak to wygląda: 

Ku pamięci: w zeszłym tygodniu zauważyłam dolne piątki u Majki :) zostały nam górne i chyba już podchodzą bo Maja nie daje sobie umyć górnych zębów.

EDIT: piątki jeszcze nie wyszły, podchodzą i się cofają tak jak to było wcześniej przy ząbkowaniu więc czekamy aż się przebiją

Od paru dni mamy cyrki z zasypianiem, najpierw problem u dziadków a teraz również i w domu.. wrr

9 komentarzy:

  1. Świetne są te puzzle :) Gratulujemy kolejnych ząbków :) U nas też czekamy na piąteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Tez muszę kupić.Mamy drewniane ale mam wrażenie, że Ala układa je na pamięć i taka zmiana będzie dobra.
    U nas ulubiona cyfra to 3. Ala pytana ile ma lat mówi, że 3 choć pokazuje 2 palce, kanapki też chce zawsze 3 itd.
    Drogie te puzzle?
    U nas została już tylko jedna górna 5.
    Buziaki dla was kobiety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też kiedyś była trójka ulubiona!teraz jest osiem, dziewięć i dziesięć :) puzzle były za 18,99 więc wydają mi się tanie

      Usuń
  3. rzeczywiście fajne puzzle:) u nas na takie nauki jeszcze za wcześnie, ale jak będziemy na czasie, to też się w takie fajne pomoce zaopatrzymy:)
    mama silesia, wcześniej benkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądra dziewczynka! Puzzle super, ciekawe kiedy u nas nadejdzie ten czas, że będę wiedziała, że Lea czego się "uczy". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas tez ida gorne -meczymy sie strasznie :( Majusia madra dziewczynka :*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!