UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


piątek, 11 stycznia 2013

Mały komputerowiec (czyt. rosnąca tancerka)

  Tyle myśli w głowie a moje dziecko nie dało mi dzisiaj skorzystać z komputera żeby napisać post. 
 

Od dwóch dni woła mama i pokazuje co mam jej puścić tzn robi kaczuche - rączkami macha podchodzi do laptopa i wiadomo o co chodzi :) Mini disco-kaczuszki :) i tak cały dzień nie ma mowy żeby ją odciągnąć od muzyki chyba, że jest pora jedzenia.
Mam nadzieje, że to okres przejściowy chociaż zawsze lubiła jak jej się puściło muzyke ale kaczuchy na dzień dzisiejszy zawładnęły Mają. Tańczy, dupką kręci, rączkami wywija ta nasz mała tancereczka.
Może i powinnam się cieszyć bo mogę coś zrobić chociaż raczej nigdy nie mam z tym problemu ale nie chce żeby moja córka siedziała przy komputerze większość czasu. Nie działają na nią książki, lale, gotowanie czy klocki tylko kaczuchy i kaczuchy próbowałam ignorować ale wtedy jest marudzenie prawie płacz nie daje skubana za wygraną :) ehh
Niestey nie mogę dodać zdjęcią coś mi nie chodzi blog jak powinien...
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!