UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


sobota, 25 stycznia 2014

Nie dojechaliśmy..

na spotkanie mam blogerek :( zapał był i chęci ale przed samym Poznaniem Maje źle się poczuła trochę wymiotowała i 40min spędziliśmy na stacji benzynowej a potem zapadła decyzja, że wracamy do domu nie ma co jej męczyć.
W drodze powrotnej usnęła biedulka.
 
Mam nadzieje, że będzie i drugie spotkanie i uda nam się dotrzeć na miejsce i poznać Was dziewczyny!! 

14 komentarzy:

  1. oj biedna mała, oby lepiej się poczuła i zdrowa była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po powrocie do domu już było ok tylko smutno jej było że nie spotkała się z dziećmi :)

      Usuń
  2. zdrówka!
    ps. czekałam na Was :(
    szkoda. do następnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi przykro ale wierze że następnym razem się uda :)

      Usuń
  3. Agatka, strasznie mi przykro, że się nie udało dojechać :(( Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zorganizujemy spotkanko i wtedy już dojedziecie bez przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem przyjedziemy pociągiem nawet nie próbuje już autem! :)

      Usuń
  4. Bidulka.
    Mój Bartek w czasie dłuższej podróży też wymiotuje.
    Jak wybieramy się,gdzieś dalej to podaje mu lokomotiw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że lokomotiv jest od 3r.ż...

      Usuń
  5. To szkoda wielka.
    Zazdroszczę wam tych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, zdrówka!! mi też się nie udało raz dojechac na spotkanie blogerek z powodu choroby ; ((

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że organizujecie takie spotkania! :)
    Ja niestety nie mogę dołączyć bo dzieli nas morze, a szkoda ;/
    Przykro że nie daliście rady dojechać, ale trzeba postępować według samopoczucia dziecka, trzymam kciuki za następny raz :)

    Pozdrawiam,
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!