UWAGA

Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), jakiekolwiek
korzystanie z treści oraz zdjęć tego bloga bez wiedzy właściciela jest
zabronione.


czwartek, 15 maja 2014

Letnie obuwie

Oj co ja się miałam z wiosennym obuwiem dla Mai, nic mi się nie podobało albo ceny powyżej 250zł.  W końcu miała adidasy Nike i trampki :)
Odziwo lepiej poszło mi z zakupem sandałów na lato :) jestem bardzo zadowolna.
Pierwsze Primigi zamszowe, skórzana wkładka rewelacja!Maja na zdjęciu się wygłupiała i chowała paluszki do środka :) nie chciała zdjąć ich z nóg tak jej się podobały.
Drugie Superfit sandały bardziej zabudowane też są super calutkie skórzane, dobrze trzymają nózkę.
I trzecie piankowe Nike sunray protect bardzo dobrze znane wszystkim.

 Zdjęcia nienajlepszej jakości bo jakoś bliżej mi do telefonu niż aparatu :/

Sandałki I Primigi
Sandały II Superfit
Sandały III Nike

5 komentarzy:

  1. Fajne buciki. My już też po zakupie takiego obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zauważyłam, że sama rzadko noszę sandały i Ali wcale nie kupuję.Trochę to nienormalne chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też należę do tych nienormalnych. rok temu kupiliśmy Em sandały, na gołą stopę nie dawała sobie założyć, a na skarpetce miała może 3 razy.
      ja sandałów nie mam w ogóle.

      Usuń
    2. dla mnie sandał to podstawa w lecie, nie wyobrażam sobie inaczej :)

      Usuń
  3. a ja czekam z zakupem sandałów. aura raczej niesprzyjająca. na razie to my w swetrach chodzimy. brrr zimno i wieje lub pada ;/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komenatrza za który z góry dziękuję :)
Zaznaczam iż będę usuwała wulgarne,obraźliwe komentarze!